Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

15. juli 2008

snartur på nett

Sitter nå i bobilen i Meråker!! Fikk så vidt koblet oss til et usikret lokalt nettverk!! Så en kjapp oppdatering bare!! Vi kom kjørende fra Østersund i går,, med sikte på Ikea! Vi hadde lekt med tanken på å dra innom Renate, viss det ikke var så langt unna Ikea... Men med vår utmerkede geografi-kunnskap på området, så hadde vi ikke annen peiling enn at Ikea var ved Trondhjem en plass...og at Renate bor i Meråker ( som jeg ikke viste annet enn at det var ikke langt fra Steinkjer!)---- så, der kom vi altså fra Sverige...og plutselig står det Meråker kommune på et skilt!! Så da var det bare å sende Renate ei melding å høre om hu var hjemme!! Så, i natt har vi campa i bobilen utenfor hos Renate og Kjell! Ble sein-kveld... men riktig så koselig å sitte å skravle!!! I dag bærer det videre til Ikea da...ca 1t herifra. Vi skulle vært en tur i et badeland også... vi får se hva det blir til! Unga har bare fått badet en eneste gang siden vi dro hjemmefra...og det var i Storuman, i tjernet der! Men, vi har jo fått oppleve masse annet da!! Vært i dyreparken i Østersund og sett masse!! To ganger har vi vært på tivoli, og vi har sett et morsomt lite sirkus!! Vi har spilla mini-golf og kost oss! Og, ja.. jeg har vært sliten! Jeg har hatt vondt Men det visste jeg på forhånd ville skje!! Vi har hatt kvalitetstid med ungene og det er bare supert!!! Oppdaterer mere når jeg kommer hjem!!

1 kommentar:

Rita Pepita sa...

oj! saa arti at dere var innom hos renate da! dem satte sikkert pris paa besòk fra dere! =)

hòres ut som en kjempe koselig familie ferie det dere har hatt og vell fortsatt har! =D

leit at du har vondter da, men men, saann er det naar en er gravid og har hofter og slikt som ikke fungere slikt det skal =/

naa er det jammen ikke lenge igjen fòr lillegutt kommer til! =D

har dere bestemt navn?

KLEM