Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

24. juli 2008

ARGH!!!!

Plages!!! Holder på å montere babyteppet som jeg har hakket lapper til... men får det ikke fint!!! Blir så irritert at jeg har mest lyst å "hiv dritten te hælvete!" En annen ting som irriterer meg grenseløst, er at jeg får ikke bort malings-lukta i den kommoden jeg pussa opp!! Trudde jeg hadde fått den bort, og putta den full av babyklær... men de har jeg måtta vaska på ny igjen!! og jeg skal IKKE legge dem i der igjen... for der lukter det ennå MALING!!!! Så nå ligg alle babyklærne i ei vaskekorg!! Får ikke sortert de og lagt de sammen,,,,gjort klart... å klokka tikker!!! TIPS mottas med TAKK!!!!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Skjær opp vanlig gul løk i skive og legg i kommoden. Den tar tell seg malingslukta. Bli selfølgeli litt løklukt, men den e jo fortgjort å vask bort etterpå :)

Du e forresten helt nydeli som høygravid!

MayCo sa...

ska send drago å kjøp løk!!! ;-)