Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

21. juli 2008

jeg er blitt utfordret

monika utfordret meg! Her kommer det; 1. Hva gjorde du for 10 år siden? Hm.. Da var jeg student ved Høgskolen i Nesna. Studerte til Allmennlærer og levde single student-dager med fest torsdag, fredag og lørdag! Det var også et liv hvor jeg etterhvert ble mer og mer plaget av min Sosiale Angst,,så jeg gikk Aldri på en voerspiel eller fest uten noe innabords for "motet"!! Forelesningene ble tyngre og tyngre å møte opp på...og depresjonen lurte rundt hjørnet! Dette var også året jeg begynte å plages veldig med hoftene ( ikke umulig det hadde sammenheng med mine første møter med SnowBoard!!) 2. Nevn 5 ting du har/hadde på "gjørelisten" din i dag -kontroll på sykehuset for vekstestimering og sjekke av babyens leie -til banken for å underskrive lånepapirer til finansiering av nybilen -vaske MASSE sengetøy -pakke siste rest i sykehusbaggen -slappe av når jeg kan 3. Snacks jeg liker oioioi!! Må vel si at favoritten er gummi-gåtteri!! spesielt sånne røde fisker! Ellers er jeg svak for Bounty sjokolade... Nå som jeg er gravid, synes jeg faktisk ikke gåtteri er så godt lengre...Så jeg har nok spist litt for mye frukt!! 4. Ting jeg vil gjøre som milliardær For meg selv og familien: Bygge et flott og praktisk hus! Med stor hage og masse natur rundt, og ingen naboer i sikte!! Kjøpe ny familiebil, samt en snerten liten bil til meg selv og en bil som Drago vil ha! Og jeg ville ansatt en hushjelp som kunne holde huset rent!! Er så mye....Selvsagt ville jeg ha reist! Til Libby ikke minst!! Ville besøkt mi kjære i Italia, familien i Kroatia, Svalbard... OG jeg ville oppgradert min garderobe!! og fått privat, profesjonell hjelp til å trene meg i form! Unga skulle fått sine kjæledyr! Jeg hadde nok skaffa meg en til hund!! Kanskje jeg hadde åpna et hundepensjonat?? For andre: Hadde nok gitt noe/gjort noe for barn i Norge og andre land som ikke har det så bra.. 5. Steder jeg har bodd Sila, Mo i Rana (mange ulike bydeler der), Nesna og Libby (Montana, USA) Videre utfordrer jeg Rita!!

Ingen kommentarer: