Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

21. juli 2008

Alene....

for en følelse!!!! Helt stille i huset!!! Bestemor og bestefar var nettopp her og henta gutta!! Så nå blir de i Sila til onsdag i alle fall!!! Og Drago er på jobb!! Grunnen: Må på sykehuset i morgen tidlig! Den lille luringen i magen ( som forøvrig er estimert til fødselsvekt på 3900g) har begynt å skru rumpa si fast nedi der!! Så i morgen skal de prøve å snu han rett vei!!! Min første respons var NEI!!!! Det må da være grusomt vondt!! Men, så fikk jeg forklart at det ikke er verken vondt eller farli... Jeg får muskelavslappende så livmora ikke motarbeider,, så prøver de forsiktig å dytte utenpå magen.. Går det ikke,,, så...om han ikke snur seg selv, så blir det keisersnitt! Føles ikke som at jeg kommer til å gå så veldig mye lengre nå... Virker som det er noe som skjer der nede... men... hvem vet!?!? Så, i kveld skal jeg kose meg! Prøve å få ferdig siste lappen på lappeteppet! Grunnet min håpløshet når det gjelder håndarbeid,, har jeg hakka to lapper Alt for Små!! Så jeg måtte lage to nye.... Dessuten: De jeg hadde laget, hadde alle ulike størrelser... så nå må jeg korrigere på dem alle med noen omganger her og der!!! Dritt EkstraArbeid!!!!

Ingen kommentarer: