Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

19. juli 2008

mere babyting..og bil!!

Noe mer av det vi shoppa...


Disse smarte sengeklossene fant vi på Barnas Hus i Østersund. Supersmart, så slipper vi å bygge opp senga med bøker hver gang den lille er tett og forkjøla! Bare sett en og en under føttene på sengas hodeende, til du får passelig høyde for den lille!!


Denne uroa fant vi på IKEA...den er supersøt!!


også denne nattlampa til å ha over senga!
Jepp!
mye blått!!

Ellers har jeg nå fått handla inn ammeinnlegg i ull og papir, ei Avent tåteflaske, kurver for å ha på hylla og fylle med klær, bleier etc.., gazkluter, hårbørste og negleklipper....til og med bleier har jeg klart!! Søte små Pampers str. 3-6kg!

tja...
mangler ikke så mye nå faktisk! myke vaskekluter må jeg få tak i.. samt litt baby oil bath, litt morsmelk-erstatning (just in case),.... kommer ikke på mere....

Bra ting begynner å komme på plass nå.. er tross alt under 4 uker igjen!

Drago sier ansiktet mitt er forandret... at det sikkert ikke er lenge igjen nå! Kjenner i alle fall at ting skjer der nede! Av og til når jeg har sittet ei stund og skal reise meg ( som i å for seg er litt av ett skue!!), så kjennes det ut som babyens hode er på tur ut!!
Har masse kynnere og mens-vondt... så den øver seg flittig.. livmora

Og ja!
Vi har prøvekjørt en bil i går.. En Renault Espace 1999modell. Var god å kjøre! I morgen skal vi prøve den litt mere.. Den virker veldig ok, og han tilbyr seg å ha den på NAF om vi vil! Begge setene fremme kan snus 180grader, slik at det er veldig lett å gå inn og ut av for hoftene mine!! Og alle setene der (plass til 7 stk) kan flyttes og plasseres slik man vil ha dem.. så jeg tenker ett på den siden bak føreren, for babyen, også ta bort midti-setet, for så og ha to etter hverandre bak passasjersiden. Dette pga kun magebelte i midten,, og da slipper jeg løfte babyen så langt inn når vi skal noen steder!
vi får se i morgen om vi fortsatt liker den godt! 79000kr skal de ha for den, pluss omregistrering på rundt 6000kr da...

Ellers..
Kaijsa ble sååååå glad da vi henta henne i går!! hun gikk rundt seg selv av lykke!! og så vek hun ikke fra meg siden!! helt til vi åpna bilen, da var hun snar å hoppe inn, så vi ikk skulle levne henne igjen!! søte snuska mi.....
Katti har nok hatt det som plommen i egget der ute!! men hun er nå fryktelig kosen med meg nå da.. så hun hadde nok savna oss hu også..

1 kommentar:

Rita Pepita sa...

OJ!
blir spennende med bil! =D

tror du tredjemann kommer fòr tiden da?
- eller er det normalt med kynnere saa mye fòr tiden?

Fine ting til babyrommet dere har kjòpt da!
- likte spesielt uroen!