Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

26. juli 2008

IKKE GØY å være STOR og TJUKK og HÅPLØS TIL BEINS i dag!!!

Drago, gutta og Kaijsa er ute på tur!! De gikk opp på Alteren, så over til Stortjønna for så å komme ned igjen på Skillevollen!!! Har bare sååååå lyst å gå sammen med dem!! Men i steden sitter jeg her hjemme, og pusler med lappeteppet mitt! Gleder meg til jeg også kan begynne å gå turer igjen!! Og da blir det med fine barnevogna mi, med deilige lille babyen oppi, og Kaijsa tuslende fornøyd ved siden av!!! Drømme drømme... Ellers, så hadde jeg en koselig tur i byen i går. Var på cafè sammen med hu jeg ble kjent med på BIM. Hun har termin bare noen dager før meg,,, og er SVÆR! Sist unge hu fikk var 5kg,,og på mandag skal hun på vektestimering for denne... blir spennede! Håper for hennes del at denne ikke er tilsvarende... Min lille krabat er fryktelig aktiv inni her!! snur og vender på seg hele tiden, så jeg vet aldri hva som er opp og ned på ham!!

Ingen kommentarer: