Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

26. juli 2008

Ingen bil ennå!!

Den dritten som skulle selge oss bilen vi prøvde, valgte og selge den til en annen, som ikke krevde NAF-test først!! Trøster meg med at da var det nok noe muffens med den! Siden den var så billig og greier!! problemet er nå at vi er uten bil da... var å titta på biler hos forhandlere i går... men ABSOLUTT INGEN i vår prisklasse!! Frustrerende... Men må si da... at jeg sa det kom til å bli slik!! Drago ville hele tiden vente og vente før vi begynte å titte.. og så ble det slik jeg trudde... babyen kommer og vi har ingen bil som passer!! Praktisk sett har jeg lyst på caravelle eller noe slikt.. men comfor-messig vil jeg har bil i samme størrelse som den vi så på.. den Espacen.. som du bare går rett inn i..ikke opp ikke ned!!

1 kommentar:

Monika sa...

Så kjedelig da! Huff. føler med deg....Men det var sikkert noe med den bilden da...:-(