Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

19. juli 2008

nå har jeg flere ting på plass!

Flere ting begynner å komme på plass, på rommet til bitte-lille-bror!

Her er badebalja på stativ(sammenleggbart), den er høyere enn den vi først så på, samt at den er mer stabil, og har finesser som temperaturmåler og beholdere som sitter fast, for shampo og såpe! Samt plass å henge håndduken!!
Ved siden av står senga vi kjøpte på IKEA ( gulliver)


Denne kosebamsen bare Måtte jeg kjøpe!!!


Denne lampen er fra IKEA, munnblåst i glass! Perfekt til å stå på hylla over stelleplassen, for å skape mykt lys til stellinga på natta!


Også har jeg fått stelleveska mi! Den er bare sååå fin,, og har masse praktiske finesser som rom for å oppbevare f.eks våte klær i, flaskeoppbevaring, stellematte, rom for mobil og penner...også passer den jo såååå fint til vogna da!!


Bilsetet vårt! Acta Graco. Hendig med base og innebygd solskjerm! Litt grell grønnfarge, men beste alternativet av fargene de hadde der.

1 kommentar:

Rita Pepita sa...

aaaah..
Saa utrolig fint rommet til baby er! =D