Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

3. juli 2008

mala..

I dag har vi flytta alt ut av Rosann-rommet,, og startet "prosjekt baby-rommet" !! Veggene på rommet, som var ny-malte da hu flytta inn,,, var fulle av digre spiker-hull og masse stygge flekker pga gud vet hva!!! Så da var det frem med malings-spannet!! Ene veggen mala vi en slags blå, de andre mala jeg skyer på!! Skal legge inn bilde i morgen, så dere får se. Det er egentlig et stygt rom.,, men får bare gjøre det beste utav det man har til rådighet! Trenger vel ikke si at jeg er kaputt nå!! i tillegg har det vært en ekstremt varm dag!!!!!!!! nå skal jeg finne senga og Gavisconen min!!

1 kommentar:

Rita Pepita sa...

OJ!
gleder meg til aa se bilder! =D =D

rommet er da ikke saa stygt, det er bare litt lite =/

ikke lenge igjen til do-day =D

<3 gla i deg!