Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

1. juli 2008

på'n igjen!!

Så var det på'n igjen!! pakking! I dag drar vi utover til sila igjen. I går kom onkel Arvid og tante Britt. Også kom tante Lena også. De skal visst hente bestemor og ha henne der noen dager, så da passer det fint, spes for Monika at vi også drar utover! Jeg er sliten for tida, så vi får se hvor lenge vi blir. Kanskje hjem allerede onsdag kveld.. i alle fall torsdag. Er så lei av å ikke få sove. Lei av at hoftene kjennes ut som de er smadra inni..slik at ingen stilling er god...lei av å våkne opp av at foten svinger seg i uante retninger--i full krampemodus!! Savner å ligge på magen!! Tar meg selv i å glede meg til gravidieten er over,, så jeg får sove igjen! helt til jeg kommer på, at da blir det i alle fall ikke soving!!!!!!!!!!!! 5 dager til jeg er høygravid!! Så jeg blir høygravid på bilferie langs de svenske veiene!! hm.. av og til lurer jeg på om vi er litt gale som drar på ferie slik som jeg er nå....

2 kommentarer:

Rita Pepita sa...

Hmm..
litt gal kanskje, men en ferie handler mye som psyken ogsaa! Trur du kan ha godt av aa komme deg ut av huset, selv om det betyr mye sitting og ligging hvor enn dere drar, du vil vaere ute av huset! =)

kjiipt at du sliter saa med vondter =/

hils masse til alle hjemme i Sila
- skulle gjerne ha vaert der jeg ogsaa!

Renato har maattet velge ferietiden sin naa, blir fra 15.okt og 2 uker.

MayCo sa...

ja, det er nå sant!!
da noterer jeg ned at dere kommer da ;-)