Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

21. mai 2008

sosial-dagen min i dag!!

I dag har jeg en sosial-dag!! hehehe Ikke ofte jeg har slike dager, nei! I formiddag var jeg på BIM-treff på Babettes! Det var flere som kanskje skulle komme, men viste seg at vi bare ble to stk. Vi har aldri møttes før, så jeg var super-nervøs! Sov ikke særlig i natt,, og grua meg skikkelig! Men det gikk fint. Vi hadde det koselig. Masse å prate om, og til og med felles kjente! Så vi ble nå sittende ett par timer, til jeg skulle til manuel terapeuten min. Neste gang håper vi at flere har mulighet å komme. Vi utveksla nå mobilnummer også, for hun har også hund, men sliter med bekkenet og mosjonsmuligheter.. så kan vi møtes plasser hvor vi kan slippe hunda litt løs sammen så de i alle fall får trim!! Etter manuel terapien, dro jeg inn i byen igjen, og kjøpte bursdagsgave til pappa. Fant et fint smykke som jeg trur faller i smak! Så kjøpte jeg ei gave til ei jente i JP sin klasse, som han skal i bursdag til på lørdag. Jeg fant ei fin lita eske m/lokk på Bohus, m rosa og lilla striper. Oppi den putta jeg en rosa og en hvit bamse-såpestykker, samt en rosa vaskeklut! Syntes det ble en riktig så fin jente-gave til ei som blir 8 år!! Ja, også kjøpte jeg te! Guttan er blitt så glad i te! Spesielt viss de får litt honning oppi (Takket være Drago!) Bringebær-te, eple og kanel-te, appelsin-te, solbær-te og sitron-te.. Det merket som jeg kjøper (London Fruit & Herb Company) Selv drikker jeg den jo alltid uten noe søtt i, og synes det er verdens beste te!! Så, i kveld skal jeg på kino sammen med Line. Vi skal se den der "What happens i Vegas", så det blir kos med skikkelig jentefilm!! Og selvsagt popcorn m/cheddarstrø!!! Og siden det er kino, så må jeg jo selvsagt ha M!!!

Ingen kommentarer: