Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

16. mai 2008

Så lyst å gjøre noe..

Datoen tikker og tikker!! Og hele meg bare kribler og kribler!! Redebygging kalles det vist!! Sååå mye jeg har lyst å gjøre før babyen kommer! Er jo ikke sååå lenge igjen nå! Først i august er den lille her,, og da vil jeg ha alt på stell!! For det er jo bare jeg som vet akkurat hvordan jeg vil ha det på barnerommet! Og bare jeg som kan ordne det!! Ingen vonde ord om min kjære mann,,, men akkurat slike ting er jeg sær på... Jeg vil ordne selv!! Har bestillt lammeskinn fra Nøstebarn! Deilig australsk merinolam!! Og fra Spar Kjøp har jeg bestillt sånne deilige, tynne, lette og myyyyke stelleunderlag i flanell! Samme som jeg fikk fra Heidi da vi fikk Tore-Nikolai! De er super-smarte!! Det jeg virkelig suger etter å gjøre,,, er å hente ned alle babyklærne fra loftet! Sortere og skylle opp.... brette og legge på plass i skuffa!! Må bare male skuffa først da ;-p Men nå må jeg hente lillemann i barnehagen!!

1 kommentar:

Rita Pepita sa...

=))
Jeg er i grunn slikt med alt - skal gjòre selv for da blir det akkurat slik jeg har sett det for meg og alt annet er feil =P

haha

Blir sikkert deilig med lammeskinn!
- skal vistnok vaere varmt i kulde og kjòlende i varme?
..men blir vell litt vell varmt her i italien tror jeg =P

Vil ha lammeskinn forran peisen jeg.

Duuu - det er litt vanskelig aa lese bloggteksten din, med alle fargene paa farget bakgrunn =/ maa merke teksten eller trykke kommentere aa lese det paa kommentarsiden.

<3