Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

7. mai 2008

Der var det gjort!

Såhh!! Der var sukkervannet drukket for denne gang!! skikkelig pyton er det. Ikke får jeg spise først,, og jeg som blir så kvalm og uvell viss jeg ikke får mat i meg på morgenen... Først blodprøve, Så må jeg drikke et svært glass med "flytende melis"! Deretter vente og vente og vente i 2 timer, før ny blodprøve tas, - Deretter kan jeg endelig dra hjem! Heldigvis fikk jeg være for meg selv disse to timene, og ikke sitte på venterommet som sist! Fikk ligge på en benk på et værelse på legekontoret. En hard benk, med en liten pute! Ikke akkurat behagelig,,, men tross alt bedre enn blandt masse folk på venterommet! Og kvalm og svimmel som jeg var, var det tross alt godt å slumre på benken. (at bekkenet ikke akkurat likte det, får nå bare være!) Resultatet får jeg om noen dager. Tror ikke det er noe svangerskapsdiabetes... jeg bare får store unger rett og slett. Har nå aldri hatt sukker i urinen så... Som avsluttning på den fæle formiddagen min, så ble det bra! Drago hentet meg, så kjøpte vi deilige færske grove rekebaguetter,, og dro hjem og koste oss!!

1 kommentar:

Rita Pepita sa...

oooooooh- saa plaget du skal bli!

Du har faatt en nyyyydelig fin mage! <3

kjempe leit at jeg ikke faar vaere der aa kjenne paa den =(