Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

27. mai 2008

lærepenge!!

Ble litt dumt i dag!! Var litt svak i dag også.. men ikke som i går.. Så, jeg tenkte; en liten tur med Kaijsa må jeg vel greie!! Bare sånn opp til Rundingen og hjem! Det er ikke lange turen ( for de som er kjent her; den lekeplassen rett borti her!) kom ikke langt, nei Halv-veis opp bakken til lekeplassen, ble jeg dårlig! Sånn der så sprer seg fra magen kjennes det som.. Susa for øran, og flimra for øyan.. Da var det bare å se seg ut en plass å sette seg!! Hadde ikke mye lyst til å svime av midt på veien liksom (tenk så flaut det ville vært da!!!) Jeg vet at det er benker oppe på lekeplassen,, men jeg klarte ikke komme meg opp dit. Fant meg en murkant å sette meg på... Der satt jeg,,,, følte meg superteit!! håpet at ingen så meg der jeg satt på en murkant i dusk-regnet!!!! Etter ei lita stund, følte jeg meg litt bedre. Så da gikk jeg videre oppover. Er jo ikke langt hjem derfra, kortere enn å snu å gå hjem samme vei. Kom meg opp forbi lekeplassen, og til snarveien som går der. Men, måtte bare snu, nokså slukøret å gå tilbake til lekeplassen og sige ned på benken der! Mens jeg satt der for å komme meg litt,,, ble jeg sånn trøtt som jeg pleier å bli når jeg har hatt sånn anfall... Så jeg kunne sovnet der jeg satt; på en benk, på en lekeplass, i duskregn med en tålmodig Kaijsa ( som for øvrig sikkert syntes dette var en merkelig tur!!) ved siden av meg! Da innså jeg det.. Jeg måtte bare ringe Drago!! Han var hjemme å malet, og kom straks jeg ringte!!! Ja-ha! sa han da han kom!! Har du lært nå???? Kunne ikke annet enn å nikke til svar ....nokså ille-til-mote.... Så kom jeg meg inn på sofaen og sovnet!! Flaut!!! (men Kaijsa fikk i alle fall en liten tur da!) Hadde time til legen i dag.. Han sa dette er ubehagelig, men ikke farlig. Så lenge jeg ikke svimer av og faller på magen eller noe.. Forøvrig så var alt fint med babyen.. Resultatet av sukkerprøvene jeg hadde tatt var helt fine..så jeg har ikke noe svangerskaps-diabetes... Bare store unger!!! Hjerteslag lå på 148 og blodtrykket var fint!

2 kommentarer:

Rita Pepita sa...

mayconnie da!!!!!

ser "dumheta" ligger i familie =P
sjòl ikke flink til aa ta hensyn til kroppen =/


huff - blir bekymra over at du plages saa!!!

Monika sa...

huff da!