Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

26. mai 2008

Dårlig start

Det tegner til å bli en tøff dag i dag... Våknet opp svak.... Hater det når det er slik.. Blir svimmel og skjelven bare av å gå på kjøkkenet for å hente meg vann! Og så typisk at Drago skal på ettermiddags-skift i dag!!! Skulle ønske han gikk over i den andre avdelingen på jobben, båt-avdelinga, der de kun jobber formiddags-skift! Ja, det blir mindre inntekt pga ikke skift-tillegg,,,, men ellers ser jeg kun fordeler! Han trives jo der han er da... og renta stiger og stiger... alikevell.. jeg er egoistisk og vil han skal bytte avdeling. Vi kunne ha en normal hverdag.. hver uke! Og jeg trur nok absolutt det vil være en fordel når den lille kommer.. Den siste tiden, nå når vi har hatt Rosann her, har vi hatt den luksusen at vi har kunnet gjøre litt mer som vi ville.. kjøpe litt mer impuls,, og ikke kun sett på prisen på matvarene! (selv om den vanen er veldig godt innarbeidet hos meg!) Men nå, når hun drar blir det forandringer. Men det skal nok gå... Renta kan jo ikke stige evig og alltid!!?? Nei, nå skal jeg legge meg litt .

Ingen kommentarer: