Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

10. mai 2008

En by-tur

I går dro vi til Mosjøen! Pakka unga, hund og en bag i bilen, så dro vi avgårde! I forkant var det mye styr for å finne en plass å overnatte, for alt var fullt pga dansegalla i byen. Men vi skulle nå dra alikevell.. så fikk vi ta det som det kom! Og vi fikk oss et rom. Et gammelt rom på Mosjøen Hotell. Da mener jeg GAMMELT!! Med køyeseng og ei vanlig seng, i et lite rom m dusj! (dusj men ikke do!!). Men uansett,, vi tok det.. for 750kr inkl. hunden og frokost!

Planen var sko/støvler til unga, se litt på babybutikken og så finne meg noe gravid-bukser...

Vi endte opp m sko og støvler til unga, samt at de fikk velge seg litt klær! Og jøss!! det at de skulle få velge seg klær selv, gjorde jo shoppinga til en lek!! JP skulle ha seg ei Sagge-buksa!! og T-N ville ha militærbukse! Og så fikk de hver sine capser! Riktig kule ble de! og strålende fornøyde!!
Men fant jeg noe??? NOPE!! Ikke ên eneste butikk i byen selger mammaklær!!
Det mest fantastiske med turen er at Drago holdt ut med to dager å gå i butikker!!!
Vi hadde det fint, på tross av dårlig hotell-rom, og ikke akkurat bekken-vennlige dager!
Koste oss meg god mat og hverandres selskap

2 kommentarer:

Rita Pepita sa...

JP bruker seggebukse? =D haha
saa arti! =D
har han skateboard? eller har han lyst paa det?

var sikkert kjempe deilig aa gjòre noe annet enn aa bare dra til sila i helgen =)

hva finner du ut om gaven til pappa?
la meg vite =) skal slaa paa traaden i morra tror jeg, snakkes da =)

<3 gla i deg!

MayCo sa...

hehehe! ja han vil absolutt ha det! Han er begynt å vil være kul!! Nei, skateboard har han ikke spurt etter,, heldigvis!!
Ingen vits å se der faktisk.. for da må jeg jo tilbake dit for å kjøpe det! men skal til byen i morra

NATTA