Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

10. apr. 2008

sløv...

Det er ikke lett bestandig... dette å komme seg opp av sofan for å gjøre noe! Sitter der å tenker at nå skal det og det gjøres... men så blir det med tanken. Det er et problem rett og slett! "Manglende evne til initiativ" kaller psykologen det! -en veldig vanlig ting som følge av diagnosen min... Unnvikende Personlighetsforstyrrelse! Huff! høres så fælt ut... personlighetsforstyrrelse...da ser man for seg helt forstyrra folk som har flere personligheter som krangler med hverandre!! Heldigvis er det ikke slik! Bare en slags forgreining av sosialfobien min liksom.. Uansett! Nå MÅ jeg komme meg opp og tørke litt støv om ikke annet! Til mitt forsvar har jeg faktisk bretta litt klær i dag! Og setta på en ny maskin! Utrolig så mye klær som skal vaskes hele tiden! Og blir vel ikke akkurat mindre når den lille kommer heller!! I dag blir det IKKE tur med hunda! Sa det samme i går også...men så ble det nå til at vi gikk en tur alikevell. Så fikk jeg heller ligge på sofaen mens Drago fikk mat i unga og stella de for kvelden! Men,,, i dag skal jeg IKKE! ... i alle fall ikke lang tur... Er så kjipt å ikke kunne gå ut når det er så deilig vær ute!! Veiene er i alle fall bare nå.. så jeg har funnet frem Masai-skoa igjen! Skal se neste mnd om jeg får råd å kjøpe Masai-sandaler også .. så kan jeg bruke dem inne frem til det blir sommer! jaja.. la inn noen bilda her igjen! ett av lille babyen som vinka inni magen.. Da var jeg 19 uker.. i dag er jeg 22+1 så tiden går fort nå!

Ingen kommentarer: