Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

30. apr. 2008

i dag..

I dag ---endra jeg bloggen min ,,, Jeg er nå fryktelig glad i farger ser det ut som!! ble i alle fall ikke blass blogg!! I dag ---har vi hatt knallvær! Satt ute i singlet, ble solbrent og varm! I dag ---har jeg vaska og tørka masse klær! I dag ---spiste unga årets første kveldsmat ute på terrassen! I dag ---er jeg egentli ikke i form! Har vondt, pga en tur på 15-20 minutt i går ettermiddag! I dag ---har jeg deppa over alt jeg ikke får gjort ute i hagen! I dag ---stod jeg opp halv ni, igjen, selv om jeg kunne sove lenge for Drago har ettermiddagskift og står opp med unga! Bare fordi dumme meg får vondt av å ligge lengre!! I dag ---håper jeg var bare i dag, og at dagen i morgen blir bedre!!

1 kommentar:

Rita Pepita sa...

OJ!!
Blitt kjempe fint her inne joe! =D
arti arti - du maa oppdatere mye og ofte som i dag, HVER DAG! =D

Heldig dere som har fint vaer, her har det vaert graatt og trasig med pissregn og sol annenhvert minutt, nesten litt nordnorsk sommerfeeling i grunn =P