Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

11. apr. 2008

Fredag!!

Så var det helg igjen!! I dag skal vi bare være hjemme. Var på Jysk å kjøpte skap til stua.. halvhøyt med skapdører, skuffer og glassdører! Endelig får vi ut furukommoden!! Det er Liva-serien, eik, samme som stuebordet, så tenker det blir bra! Selvsagt skulle jeg heller ønske å kunne dra på skeidar å finne et ordentli ett... men men.. Furukommoden skal vi male og sette på babyrommet tenker jeg..eller på vårt rom.. får se. I morgen skal vi besøke bestemor. Hun ringte nå i går kveld og har lyst på besøk. hun har lyst på spaghetti!! så vi skal lage pølse og spaghetti sammen i morgen! Tante Lena kommer vist også. Alltid spennende å dra til bestemor nå for tida.. for vi vet aldri hvor mye hun tøver den dagen.. ikke så lett.. Er trist at hun er blitt sånn.. Ellers.. ikke mye å skrive egentli.. hakke peiling hva vi skal ha til middag i dag...I går hadde vi okse(egentli kvige)småsteik,, og det var rene søndagsmiddagen!! Tore-Nikolai har begynt å digge Grandiosa!!! med fyll og det hele!!! så kanskje vi bare tar det i dag? Ringte Bodø for siste gang i dag.. ang 3D ultralyd,,, og de HAR det... Men skulle jeg hatt sjans på time, så måtte jeg har ringt allerede rundt i des-jan! De har sprengt. og ventelister så lange som år! så det var det!! vil jeg ha 3D så må jeg til tromsø eller trondheim :-( Har fått time til manuell terapaut på tirsdag.. får se om han kan gjøre noe for meg

1 kommentar:

Monika sa...

Du må jo ta bilde og legg inn så vi får se!!!