Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

9. apr. 2008

ikke bare syt da...

Ikke bare syt for tiden da.. Er jo tross alt Gravid! Inni meg er det en liten en som vokser og vokser! I dag er jeg akkurat 22 uker! Kjenner at den blir sterker og sterkere der inni... så jeg tenker at snart kan også Drago og ungene få kjenne når den sparker! Er veldig spent på hva det blir denne gangen! Er innstilt på gutt, siden dama på ultralyden syntes kanskje hun så en tutt! Men, hadde jo vært så innmari gøy med ei lita tulle og da!! En liten del av meg føler at det er jente... men fakta heller jo mer mot gutt så... Viktigst er det nå uansett at den er frisk! Fødselen...klarer ikke tenke på den...klarer ikke skrive om den heller... Er glad jordmoren min hjelper meg der.. Barnevogna har vi kjøpt... En Emmaljunga Mondial Duo Combi, farge Cream Leatherette!!! Den er bare nyyyyydeli... skal prøve å få til å legge inn bilde av den her på bloggen. Ellers har vi kjøpt en liten sparkebukse, ullundertøy og en pysjamas ( i blått... rett etter ul) Magen min er stor! Over di skraverte feltene på papiret,,, så jeg vil få en ekstra ultralyd for å ha litt vekstkontroll på den lille... Er sannsynlig at fødsel blir iverksatt før termin.. keisersnitt eller eller vaginalt

1 kommentar:

Monika sa...

Jammen så flink du har vært da!!!

Du må jo legg ut link til den flotte senga her pluss bilde av babyklærne og magen;-)