Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

16. feb. 2009

JP bygger nå fortsatt lego da..selv om han er mest opptatt av forestående forestilling på skolen, samt ei viss søt jente!! Det nærmeste Kaijsa vil komme Emilijan-Andrè!! Hun vil absolutt ikke være nær han...og han har bare såååå lyst å ta på henne!! På fredagen var jeg og Tore-Nikolai oppe på Skillevollen og gikk på ski! Vi hadde det kjempekoselig, og Tore-Nikolai var bare sååå stolt over at han gikk 2 kilometeren! Han er blitt en skikkelig racer med ski på beina! Han setter utfor bakker som jeg må mote meg opp for å kjøre utfor!! Dette var første skituren min i år..var veldig spent på hvordan bekkenet ville ta det! Gikk egentlig bra, selv om jeg kjente det litt. På søndag ble det også skitur..da dro vi til sila, og der var det ikke akkurat like gode løyper,,,så det ble mye fiskeben, samt at skia mine er skikkelige bak-glatte (drittski!!) så jeg skled masse...Ikke akkurat bra!! Og for å virkelig avslutte det hele, så gikk jeg av bussen på Ytteren, og gikk hjem i dag, for været var så nydelig!! Så nå er jeg ikke akkurat veldig MOBIL.. Men jeg trenger å røre på meg,,så får jeg ta det som det kommer!!

Ingen kommentarer: