Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

3. feb. 2009

UTFORDRING

Jeg fikk en utfordring fra Nina, jeg skulle hente fram det 6 bildet fra den 6 mappa i fotomappen mine, og legg det ut her og skriv noe om det. Here it comes!! Here it comes,,,NOT!!! Får faen meg plutselig ikke lagt ut bilder fra dataen!!! Det 6 bildet i den 6 mappa, er et (dårlig) bilde av Johan-Petter, fra den dagen i sommer da han lå ute i telt i Sila.. Været var nydelig, men fylt av knott! (ikke akkurat atypisk for sila da...). Drago, Tore-Nikolai, Johan-Petter og Theodor skulle overnatte der, men Theodor ombestemte seg etter ei lita stund, for det var nå, når det kom til stykket,-litt skummelt!! Hadde nok vært bedre og hatt med pappan sin der ja.. Jeg utfordrer Rita og Monika!!

1 kommentar:

Nina sa...

Hehe... Fint bilde ;)
Men e jo litt skummelt å ligg i telt faktisk!