Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

13. jan. 2009

lys i tunnelen

I dag hadde jeg en oppløftende telefonsamtale!! Etter mye bekymring og pessimisme om fremtiden og helsa mi,,,fikk jeg endelig se lyset i tunnelen ---jeg prata nemmelig med min saksbehandler på trygdekontoret, og hun fortalte at saken min var vidresent til hovedkontoret for NAV, for endelig godkjenning!! OG hun kunne fortelle at hun gav meg VARIG UFØRESTØNAD!!! Hovedkontoret pleier å godta de vedtak fattet av NAV lokalt,,,så jeg sitter nå med et lettet smil :-) -ingen flere bekymringer om videre inntekter -ingen flere attførings-tiltak Nå kan jeg slappe av, uten den gråe skyen hengende over meg Blir spennende å se om det blir noe etterbetaling, sden uføretidspunktet ble satt flere år tilbake.. vell nå har jeg 3 gutter å bade

2 kommentarer:

Monika sa...

så bra!!!! med ung ufør da? supert da er den bankers spør du meg!

MayCo sa...

jepp! ung ufør ;-)