Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

26. jan. 2009

babybok

Endelig fikk jeg kjøpt meg ei babybok til Emilijan, ei sånn for å skrive i og sette bilder i, etterhvert som han vokser! Fant dessverre ikke samme type som de andre gutta, så det var synd, for den liker jeg så godt! menmen!! Nå er det bare å vrenge å vri hodet, og tenke når gjorde han det og det for første gang!!! Dumme meg som ikke har notert i en lita bok etter hvert... Ellers så har jeg nå vært på babysang i dag igjen.. og det var nok en gang veldig koselig.. Emilijan har nå begynt å rulle seg bortover gulvet, så nå ligger han ikke akkurat i ro på teppet sitt nei!- måtte hente han av teppet til "naboen" ;) Ellers, så mistenker jeg at han har fått falsk krupp, stakkar...Han har veldig "rar" hoste, også blir han bare hesere og hesere!! I går sovnet han ikke ordentlig før i 22-tiden, og vi var oppe mange ganger i natt også..virker som han rett og slett ikke får pustet ordentlig når han har ligget ei stund (at halsen blir litt tett) Var på helsestasjonen i dag, etter babysangen, å spurte om råd.. De sa jeg fikk ta kontakt m lege om det varte over flere dager.. Han er jo ikke syk ellers..verken feber eller snørrete.. Ellers.. jeg sitter å skriver med bare èn hand,,for venstrehånden har begynt å fuske igjen..verker skikkelig innimellom, og greier ikke bruke den noe særlig... Ble ikke akkurat bedre av at jeg brukte den for mye på babysangen..Han nå tatt på støtteskinna igjen, for å avlaste den litt. kjøpte ei kul bukse til Johan-Petter i dag! Han har vokst ut av det meste av bukser, så fant jeg ei skikkelig kul bukse (brubaker) til bare 100kr!! Tenker saggegutten vil like den ja!! ja! også var jeg innom biblioteket, og da solge de noen bøker til 5kr stk, og jeg fant 4 bøker av Bente Pedersen (hun som skrev bl.a Raija-serien), enn romanserie om folket som levde ved Varangerfjorden rundt 2000 år f.kristus...Gleder meg til å begynne å lese! Skal bare lese ferdig Margit Sandemo-serien "Trollruner" først.. Denne uken har Drago ettermiddags-skift, så det blir noen strie ettermiddager.. Det værste er at ski-cupen starter i morgen,,og det pleier å være litt sent utover ettermiddagene, fra 18.00 og utover...og da er ikke akkurat Emilijan den blideste!! Får se hvordan vi løser den floka!!! jajaja nok pjatt!!

3 kommentarer:

Monika sa...

babybok ja.... hm det hadde jeg glemt*flau*

Nina sa...

Hei! Håp det går bra med deg :) Det ligg ei sånn utfordring inne på bloggen min til deg, altså kreativ-bloggen(mittkreativejeg.blogspot.com)
Litt artig e det no :)

Nann sa...

Hei det tok sin tid for jeg gikk inn på bloggen din. ekke så flink med data. Alle guttene dine var veldig søte på bilde. De to eldste har ikke forandret seg noe særlig. Kjekt å se at dere har det bra. Det har vi også. Er sykemeldt enda og tror ikke jeg kommer ut i jeobb med det første. klem Nann