Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

27. sep. 2008

Steam Blaster

Nå har jeg fått mitt damp-vidunder!! Her ser dere hvordan pads'n ser ut før jeg steamer stuegulvet!!
Og så får dere se hvordan den så ut etterpå!! (gulvet var jo selvsagt støvsuget først!!) Helt utrolig hvor fint gulvet ble etterpå...Godt å rent å kjenne på også! noe helt annet enn etter vanlig moppevasking!!
Testa også litt ut den lille "sprutern" som fulgte med.. hvor dampen bli mer konsentrert! Dere skulle sett hvor ren vasken ble!!! Steamet rundt sluken i vasken på badet og doen.. (der det er sånn ring i metall!) og guri-malla der var mye som du egentlig ikke ser.. men som kom frem da jeg steamet der!!
Kjennes godt å gjøre sånn rent at du vet at bakteriene ikke overlever!!
Nå gleder jeg meg til rundvask før jul!! hehehe

1 kommentar:

Monika sa...

vær oppmerksom på at parketten ikke tåler hard vasking;-)
Men ja de er helt utrolige de derre!