Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

20. sep. 2008

nå har jeg shoppa...

..på TVSHOP!!! bestilt meg en slik Shark Steam Blaster!!! http://www.tvshop.com/NO/products/5879/11744 Nå skal det bli rene gulv gitt!!! Er så lei av at man sveiper over gulva, med mopp eller engangsmopp,,,, og så vet du at det blir ikke ordentlig rent!! Og hvem orker vel legge seg på kne og skrubbe over alt!! (bortsett fra mamma kanskje!!) Med denne damp-tingen, så går det ned i alle porer og sprekker,,, og gjør det skikkelig rent! Og vi kan vaske vegga på badet,,, fett på kjøkkenflisene ved komfyren,,, --viss det funker da (noe jeg er sikker på det gjør!!)

1 kommentar:

Monika sa...

har selv prøvd damp-vasking og man får helt noja. pga. all skitten du trodde du hadde vaska bort før:-(