Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

1. sep. 2008

litt snar...

ups!! ble litt utålmodig i går...og det får jeg kjenne på nå :-( Drago var ikke hjemme, og Emilijan-Andrè var trøtt men fant ikke roen i vugga..han sovner alltid i vogna, så da tenkte jeg at jeg kunne jo prøve å ordne det selv!! understellet til vogna hentet jeg ut fra garasjen ( ingen problem!) Men så ble det tyngre... vognbaggen måtte løftes opp fra der den lå i sprinkel-senga, ordnes, og bæres ut for å festes på understellet til vogna. Kjentes ikke så ille ut der og da! (hadde jo selvsagt ikke ungen i da jeg løfta og bærte..han la jeg ut i vogna etterpå!) Men senere kjente jeg det godt!! Så nå går jeg atter en gang krokete etter å ha reist meg! Kjenner det river inni magen et sted,, så nå er det bare å ta det med ro...og lytte til formanningene om å IKKE løfte tyngre enn lillegutt!! så spørs det da....hvor lenge jeg klarer det,,,til jeg blir for sta og selvstendig til å vente på hjelp igjen!!!

Ingen kommentarer: