Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

20. juni 2008

siden sist..

har ikke skrevet på ei stund nå.. så, hva har skjedd siden sist da? --Feriegjester er begynt å komme! Frantz og Nicharak har kommet, og det er alltid koselig å se dem igjen!! Tore-Nikolai er spesielt glad.. han liker onkel Frantz så godt!! Også har vi fått Monika og Theodor på besøk :-) Så nå har Drago to hormonelle, vaggende kvinnfolk i huset!! --Vi har hatt varme dager med steik-sol, og sure dager med iskald vind! OG så har vi selvsagt hatt Regn! --Vi har vært ei helg i Sila, hvor vi har leka i blå-leira og bygga slott på stranda, og vi har hatt bålkos på St.hans haugen! --Drago har begynt på flytebrygga han skal hjelpe pappa og Anton å lage (de jobber i redskaphuset) --Jeg har pussa opp den gamle furukommoden. Så nå er den skikkelig fin! Mala den eggeskall-hvit, og bytta ut messing-handtakene med fine runde knotter som jeg mala i en fin blå-farge! ------For vi har vært på ny ultralyd, og der var det ikke vanskelig å se at det var en liten lillebror som lå å kosa seg inni magen!! Og så hadde han verdens snuskeste nese.. akkurat samme som Johan-Petter hadde da han var baby! Foreløpige målinger, viser at han ikke blir større enn 3500-3800g! Men akkurat DET trur jeg nå ikke helt på jeg da!! --Kaijsa sin allergi er i full blomst igjen :-( så hu klør og stinker... og er satt på ny runde med medisin igjen... Ikke rart den slår ut igjen nå, siden hun er i kontakt med mold hver eneste dag --Og i går var jeg og Monika på kino, og så SEX IN THE CITY som absolutt ikke skuffa!!! Den var superbra!! --Snart kommer andre Narnia-filmen på kino!!! Nå skulle jeg absolutt hatt Rita hjemme, så vi kunne dratt sammen å se den!! --I dag starter virkelig sommerferien, for JP har sin siste dag i 2.klasse i dag!! Så fra å med i morgen, trenger jeg ikke stå opp halv åtte for å få unga avgårde!!! --Vi drar til Sila i dag. Og i morgen blir det feiring av 60 års-dag på ettermiddag, kvelden. Og St.hans feiring på formiddagen!! -----vell.. det var nå en liten oppdatering! Bilder skal jeg legge inn senere!!

Ingen kommentarer: