Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

10. juni 2008

henta ned babyklærne!

I dag henta vi ned alle eskene med babyklær fra loftet! Så gøy å se på de bittesmå plaggene...Ikke så lenge igjen nå.. Må jo ha dem klar, i tilfelle plutselig den lille kommer tidlig! Stoler ikke Drago til å finne dem og vaske dem rett, om jeg plutselig skulle ende på sykehuset! nå venter jeg bare på at styggværet kan gi seg, så jeg kan skylle opp klærne og henge dem ut til tørk... Ei hel kles-snor fylt opp av deilige små babyplagg!!! Skikkelig drittvær i dag! ufyselig rett og slett!! Masse sterk vind og så regn innimellom.. Ikke mye sommer nå nei! minner om høst!! Har forresten bestilt den lille senga vi har hatt så lyst på! Den "Bedside Crib" Gleder meg til den kommer!!!! Så får vi ta å kjøpe madrass til den når vi har fått den, og sånn sengekant, en riktig søt en... Neste uke skal vi på Småtroll å kjøpe sånn sammenleggbar badebalje-stativ, og badebalje! Planen er å bade den lille på badet, for så å stelle den på babyrommet! For som dere vet, er ikke badet vårt særlig stort!!!! Kjenner hvordan det bobler i meg, av og til, når jeg tenker på at snart... snart blir jeg mamma til enda en liten engel!

Ingen kommentarer: