Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

12. juni 2009

Jeg har vært en..

...pliktoppfyllende borger! Takket være meg så har en potensiell bilulykke blitt avverget! Da jeg var på tur hjem fra mamma og pappa nå i kveld, kom jeg ganske tidlig bak en bil som absolutt ikke hadde noen trygg sjåfør... Bilen vinglet hele tiden fra høyre til venstre side av veien. Flere ganger holdt møtende biler på å enten kræsje, eller havne i grøfta, for å unngå kolisjon med bilen. Ofte holdt bilen selv på å kjøre i grøfta! Akkurat slik kjøring som jeg blir rasende av når jeg kjører med unga i bilen!! Jeg fikk tatt bilnummeret, og så ringte jeg Politiet!!! Jeg forklarte dem hvem jeg var, og hvorfor jeg ringte. De syntes det var kjempebra at jeg meldte i fra, og ville vite hvor vi var på strekningen. Politiet fant ut at det var en eldre mann som hadde bilen,og like før Drago sin arbeidsplass, var politiet kommet på plass og huket inn bilen!! De vinket takk til meg da jeg kjørte forbi :o) og jeg følte jeg hadde gjort noe viktig! Når jeg tenker på alle de farlige sjåførene der ute, får jeg gåsehud. SÅ mange ulykker de forårsaker,,, så mange uskyldige liv...ikke minst alle de ungene som blir offer for slike TOSKER I TRAFIKKEN!!!! Håper den mannen de tok i dag mister lappen...Så blir det èn mindre trussel langs veien!