Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

28. jan. 2010

Hat!

Hater huset vårt! Hater den dumme lille stua, som er umulig å gjøre noe med! Hater TV'n som styrer den dumme lille stua! Hater soverommene! Hater størrelsene og skapelsene, som gjør det vanskelig å lage et rom som er spennende og funksjonelt! Hater doen som er så isende kald! Hater badets fæle gusjegrønne farge, og fæle innredning! Hater vårt soverom! Det er et eneste stort kott...et lager for alt vi ikke har plass til andre steder!! Jeg HATER å bo her!!! Hater å ikke ha noe privatliv! Hater å vite at om jeg setter med ned i stua,- ja så vet naboene at NÅ sitter May Connie i stolen sin i stua!!! Hater at gubben ikke kan innse at vi KAN få oss noe annet! Hater at økonomi må styre livene våre så innmari! Hater generelt dagen i dag! - av og til er absolutt ALT bare dritt!!! Været kan være så fuckings bra det bare vil...det nytter faen så lite når sola ikke skinner igjennom...

3 kommentarer:

Rita Pepita sa...

=(
her har du drømmehuset mitt, kjøp det du;
http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=19910632&sid=xz14neb6d9mT547838

dette HAR dere råd til - det er litt utenfor.. men ikke for langt unna!!

Beate sa...

Hei!!
Må jo bærre kommentere;0)
Kanskje dåkk sku slå dåkk ned på innlandet,
flere hus ledig no!!
Eller bygg??
Eg ha vørte gal av å hatt nån som såg alt eg gjorde;(
NOK AV PLASS HER;)KOM!!!
KlÆM FRA Beate<3

bente sa...

heiA du :-9 Eg ha fønne veien te bloggen din..koselig :-))
Ser du ikke trives så vældi der,
Så eg støtta min kjære søster.
Fløtt heim / aldersundet:)
Dæ e dæ bæste vi ha gjort..no e dæ start 11 år sian, ikke angra ein dag!! Øde tell tider, men godt, flott skola/ barnehage supert før ungan :-)) BÆRRE JÆR DÆ :-))
KLÆM FRA LIABOERAN..Bente