Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

17. okt. 2009

Storgutten

14mndr og 16 dager gammel, går lillemann!! I går tok han tre-fire skritt viss han fikk saccosekken som mål,,,for da kastet han seg oppi den! Men i kveld fikk han visst opp lysta til å prøve mere. Det begynte med at katta lå i saccoen,,og han ELSKER Katti! Så da ble det 7 skritt! Etterpå drev han å gikk mellom meg, Drago og guttan! Tilslutt ble han så trygg at han turde slippe tak i stolen selv, og komme til meg! Sååå skøy da! På babytreffet jeg hadde hjemme her i dag,-var han den eneste som ikke gikk...så i kveld kom det!! Kanskje han ble inspirert av de andre småttisan?? Treffet var forøvrig kjempekoselig. Morsomt å se hvor store alle er blitt!!

2 kommentarer:

Monika sa...

:)))så flink! og for ei fart da!!!

Anette {foreldremanualen} sa...

Så søt han er! Vakkert hår også - gutten min har fremdeles bare "baby fjon"... ;-)