Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

20. aug. 2009

noen netter...

er det vist ikke meningen man skal få sove! Slik som i natt.. trur kanskje vi fikk oss max 3timer TILSAMMEN med søvn! Emilijan bare tullet..sov, sutra,skreik,sov,sutra,skreik!! Han ble jo selvsagt da tett i nesa når han skreik,,så våknet han på grunn av det! Evig rund-dans av og til! Stakkars Drago skulle opp på jobb i fem-tida, så kvart på fem tok jeg Emilijan inn i senga vår, og drago stod opp. Så da, når Emilijan endelig sovnet skikkelig i halv seks-tida, ja da sov ikke jeg særlig,,for han ligger jo ALLE veier i senga!!! Men så sovnet jeg til slutt,,,og bråvåknet kvart på åtte! Og vi skulle være ute av huset kvart over åtte for å rekke skola halv ni!!!! stress stress!!!! Guttan var flinke og ordnet seg mat og matpakke (til tur) selv, mens jeg stelte meg selv og lillemann.. så var det bare full fart ut døra, og Emilijan fikk spise frokosten sin på skola! Skola ja, Tore-Nikolai hadde første skoledag i går!! Stor gutt!! Og det gikk mye bedre enn forventet!! Vi var litt sammen med han, så var han alene i klassen en time. Var jo bare kortdag i går, 2t, men i dag er det full dag. Så i dag var jeg der i en halv time, og da mest alene fordi unga var på felles-samling, så syntes han det var ok at jeg dro hjem! Stolt jeg da!! Han er virkelig en flott gutt! Trygg på seg selv å greier!!! Det hjelper nok på at to av de andre gutta i klassen er fra samme barnehage. Ikke de han pleide å være så mye sammen med,, men dog.. JP syntes det var fint å bli 4klassing han!! Syntes det var gøy å møte alle sammen igjen! vell nå våkna gutten i nyvogna og vi skal hente 1klassingen,,,jp skal til en kompis!

Ingen kommentarer: