Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

16. mai 2009

jeg som hadde gledet meg slik...

til 17mai i år! I fjor fikk jeg ikke gått i tog sammen med guttan mine, pga svær mage og bekkenløsning. Å så får jeg jammen ikke gått i tog i år heller!!! Jomper rundt på krykkene mine, og kommer meg ikke ut i finværet en gang... Jeg bare håper at jeg i det minste skal klare og komme meg i bilen, så jeg i alle fall får kommet meg til skolen for å være sammen med ungene når de får spise is og pølser. Hadde også gledet meg slik til å følge JP til Mokirken for å se når han og resten av speiderne heiste Flagget, på 17mai-morgenen :o( FY SØREN altså!!! Også lillegutt da...Hans første 17mai-tog! Pappa som har kjøpt han sånn der fin "snurreting som snurrer i vinden! til å ha på vogna når vi triller i toget!! Få'kke være med på det heller :o( Synes skikkelig synd på meg sjøl nå,ja!!