Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

21. apr. 2009

Kroatia

ENDELIG har vi kjøpt og betalt flybiletter til Kroatia!! Etter mye frem og tilbake om vi skal kjøre bobil,egen bil eller fly...så ble det til slutt fly!! Litt lei meg, for det ville vært veldig spennende å oppleve så mye ved å kjøre, men Drago stoler ikke på bilen vår,- så da ble det fly da.. Vi må overnatte i Frankfurt begge veier, og hotell er alt booket,- så det er også i boks! Det som gjenstår nå, er leiebil for oppholdet der! Drago har funnet noen ganske billige leiebil-firmaer, som han nå har sendt mail til for mere info.. Vi må nesten ha bil når vi er der nede, ellers blir vi så fastlåst i selve Vukovar, og det blir kjedelig i mange uker!! Vi planlegger å kjøre ned til kysten, Umag, og treffe Monika m fam der nede.. og fantaserer nå litt om å kjøre over å besøke kjære søster mi også, i Italia!! Er i alle fall UTROLIG deilig å ha ting i boks!! Min Kjære Mann er den skeptiske av oss, som liksom aldri har helt turd å tro på at vi faktisk skulle dra,,,mens jeg liksom hele tida har sagt Vi Drar!! Ungene er nå i fyr og flamme over hva de skal få oppleve,,og spesielt for at deres artige onkel Rade skal komme fra Irland og være sammen med oss i Vukovar ;) For å ikke glemme hvor lykkelig min svigermor er nå!! Her er noen bilder fra Vukovar:

1 kommentar:

Rita Pepita sa...

WWWWWWWWWOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWW!!

gratulerer med endelig bestemmelse på kroatia tur!
DET er mange år siden sist nå! =D
er virkelig kjempe glad for dere - om vi treffes til sommeren eller ikke! =)
Det finner vi da ut av etter hvert ;)