Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

6. des. 2008

ikke helt frisk ennå,,,og kaldt ute!

Tore-Nikolai er fortsatt ikke helt frisk. Han hoster fortsatt, men har ikke hatt mye feber i dag, bare litt i formiddag.. Han ville ut, men det ble ikke aktuelt! både pga han er ikke frisk, og dessuten har det vært ca 14 minus ute hele dagen!! I skrivende stund er det 16 minus! Så i natt lar vi vannet stå å renne på badet, så ikke påskas mareritt gjentar seg med frosne rør!!! Ang. TN, så har han fått utslett oppdaga jeg nå i kveld!! over hele ryggen og magen og litt på armene og kinna.. Sånne småe "dupper",, nesten som gåsehud liksom.. ikke rødt, bare "nuppete" Det klør heller ikke, så vi regner med det er noe slags virus.. husker han hadde noe for en del år siden også.. Ellers, så hjelper det hosten hans å ta astmasprayen sin vell.. nå skal jeg gå å legge meg! I morgen er det atter baking,,,og hvem hvet hvordan natta blir med minstemann! Aldri noen garanti,,selv om han sov som en engel til kl 6 i morrest, så fikk han sutta og sov en halv time til! Kjenner kul i munnen hans nå.. så er nok ei tann på vei! Men han kan jo ha kul en god stunn før den bryter i gjennom. (og med min flaks, bryter den vell igjennom akkurat når Drago jobber natt, og jeg er alene om nattevåken, og frem til i 14-tida!!) jajaja NÅ skal jeg lalla! natta alle sammen

2 kommentarer:

Rita Pepita sa...

huffeda - det er kanskje saann varmeutslett han faar med feberen?
utslett er alltid skummelt paa barn o.O husker faktisk at han hadde det en gang fòr.

men fryser vannet fortsatt hos dere da? trodde etter at dere hadde faaatt skiftet ròr at det ble bedre =/ usj

*klem*

vi maa faa til en skypedate snart!

MayCo sa...

utslette er borte nå.. men hoster fortsatt så han brekker seg! skal få cozylan i dag slik at han får sove om nettene!!

vi har da ikke skifta rør?!! Drago har vært under huset å prøvd å etterisolere litt,,så vi håper det holder,, men er ikke helt sikre da..