Min hverdag

Bildet mitt
Nordland, Norway
Hverdagen til ei trebarnsmor fra den vakre Helgelandskysten

20. nov. 2008

utfordring

jeg fikk i utfordring fra Rita å skrive om 7 ting som folk flest ikke vet om meg...syntes den var litt vanskelig, men... her kommer de: 1. Min beste årstid er høsten! Den friske, klare lufta. De flotte fargene. Skikkelig høst-regn som bare øser ned som om noen der oppe tømte ut ei svær bøtte med vann! Overgangen til vinteren,, hvor jeg, når jeg bodde hjemme, hver morgen tittet opp på "Mannefjellet" for å se om det var kommet nysnø der! (Det eneste jeg ikke liker med høsten, er når unga kommer inn med skikkelig gjørmete klær!!) 2. Jeg lager ei knakende go' kylling-pizza!! Den er til å spise seg i hjel av!! 3. Jeg er rotete av meg..men ikke med vilje!! Jeg liker egentlig veldig godt at det er pent, ryddig og rent i huset-- er bare så forbaska vanskelig å holde det slik!! 4. Jeg kjenner meg til tider ufattelig ensom og alene. 5. Det beste året av mitt liv, var det året jeg var i USA. Et år hvor jeg gikk på skole og hadde virkelig ekte, gode venner. Et år som jeg har så ufattelig mange gode minner fra.. et virkelig godt år! 6. Jeg savner bestefar! Han gikk bort for over 10 år siden, men fortsatt savner jeg han sårt, og han er ofte i tankene mine. 7. Jeg skulle likt å reise til et utviklingsland, og jobbe med barna der, for å hjelpe dem til en bedre tilværelse. Jeg gjorde det nesten en gang, men ting kom i veien.. vell.. det var 7 ting om meg.. nå utfordrer jeg Monika til det samme!!

1 kommentar:

Monika sa...

haha viste de tingene der jeg;-) ihvertfall noen av de... klem